Monday, March 19, 2007

Marek.9.10.:“ I otázali se ho řkouce: Pročpak říkají farizeové a zákoníci, že napřed musí přijít Eliáš ,?
Jan 7.13.: “ Žádný však o něm nemluvil zjevně z bázně před Židy.“
Jan 3.12.: “ Mluvím-li k vám o pozemských věcech a nevěříte, kterak uvěříte, budu-li k vám mluvit o věcech nebeských.?“
Hle, to je ta pravá forma, jak se obyčejně táže svět, při všech zaslíbeních z nebes, zda jsou šířena divy, jež si představuje svět ve své velké pošetilosti. svět propadlý do vší slepoty utvrzuje se proto vždy více ve své pošetilosti a maluje si zaslíbené zjevy nakonec hmotným způsobem, jaký by nemohl nikdy naprosto vzejít v mysli anděla; dostaví-li se však potom předeslaná znamení jistě ve zcela jiné podobě, nežli si je vymaloval hloupý svět, tu se dotazuje právě tak i Eliáš bývá jako u Židů, vždy postrádán, tak je tomu nyní i se zaslíbením o mé tisícileté Říši! (Milenium): je očekávána hmotně v Mé osobní přítomnosti.
Hle tato Říše je již dávno zde v duchu a v srdci dobrých lidí, ale protože se hmotný Eliáš, anebo pro zalíbení předpojatá hloupost neobjevuje tak, jak si ji totiž vymaloval ve své slepotě svět; daří se nyní Mně a Mé Říši přesně tak, jako Se Mi dařilo před devatenácti sty léty.
Ne jednomu, nýbrž tisíci Eliášům připravujícím lid na Zemi na Můj příchod jako Otce jsem dal od té doby vystoupit, ale nedaří se jim krátce a o mnoho lépe, nežli se dařilo Janovi na poušti.
Tobě však, Můj mladý tazateli, ať to poslouží k pravému zkoušení slova: Chceš-li nalézt Mou říši, hledej Eliáše, který má přijít, v sobě, jímž je tu správné chování podle Mého slova, pak již přijde Má Říše ve vší své síle a vznešenosti uvnitř tebe samého.
Já jsem však takto na této předepsané správné cestě zajisté již u mnohých kteří se již všichni nachází v mé Říši, ale tito mnozí se podobají oněm dobrým Židům, kteří se neodvažovali mluvit o Mně z bázně před zlými vysoce postavenými světskými Židy.