Dal-li se však člověk vychovávat až na konec jeho světa a setrvává tedy až na konec, pak vstupuje Pán do něho, což je úplné vykoupení, křest ducha ohněm,anebo dokonalé znovuzrození, čímž je člověk zcela naplněn Mým svatým Duchem ve vší lásce, síle, moci a nezdolnosti, proto se pak také úplně sjednocuje se Mnou; jaká pokušení by pak byla ještě myslitelná tam, kde přece již není právě tak myslitelná nižádná slabost, která může v člověku vládnout a to z toho jednoduchého důvodu, že takový znovuzrozený člověk a Já jsem úplně jedno a on pak může také s Mým Pavlem zvolat: Nyní nežiji já, nýbrž Kristus žije ve mně! Kristus je pak onen Pán !
Hleďte toto je pravé vnitřní pochopení těchto textů; přemýšlejte o tom a přijměte to živě do svého srdce neboť věru nestačí, vědět toto vnějšně, jako je to u knížat Jutských, kteří také říkají:“Pane, Pane“, ale Pán Pán nebude nikdy konat svůj vjezd do jejich srdcí; nýbrž toto vše se musí živě číst a chápat srdcem a v srdci; teprve potom přijde Pán a konečně Pán Pán do člověka jak bylo ukázáno v průběhu tohoto zjevení, a učiní ho ze Sebe veskrze živoucím.
Jednejte podle toho a okusíte také nadmíru určitě a jistě a to v nejkratší době křest ducha ohněm. Amen.
Hleďte toto je pravé vnitřní pochopení těchto textů; přemýšlejte o tom a přijměte to živě do svého srdce neboť věru nestačí, vědět toto vnějšně, jako je to u knížat Jutských, kteří také říkají:“Pane, Pane“, ale Pán Pán nebude nikdy konat svůj vjezd do jejich srdcí; nýbrž toto vše se musí živě číst a chápat srdcem a v srdci; teprve potom přijde Pán a konečně Pán Pán do člověka jak bylo ukázáno v průběhu tohoto zjevení, a učiní ho ze Sebe veskrze živoucím.
Jednejte podle toho a okusíte také nadmíru určitě a jistě a to v nejkratší době křest ducha ohněm. Amen.
<< Home