Sunday, June 25, 2006

Svým Duchem

jsem pronikal nejen celou tuto Zemi, nýbrž veškeré nekonečné hmotné stvoření, za účelem opětného uvážení, jak by bylo možné co nejdříve a nejsnáze provést úplné uvolnění “já“všech ve hmotě zajatých duchů a docílit nejúplnější samostatnosti jejich celého uspořádaného bytí: zatím účelem jsem podnikl právě tuto zkoušku ve spojení Mého těla s Mým duchem.
A hleďte, Mně Samému ve Mně se ukazovaly tři dokonalé možnosti.Prvá možnost záležela v tom,aby se celé hmotné stvoření v jediném okamžiku rozložilo a duchům v něm zajatým dala existence tvorů, v níž by mne sice poznávali, ale nicméně nikdy by se nemohli stát Mně úplně podobnými.
Druhá možnost byla,ponechat je ještě krátkou dobu hmotě, ale pak je bez mnohých posloupností nechat vstát z mrtvých, pak je rozdělit v jisté spolky a tak je nechat dále trvat. Ale v tomto případě takto ve svých spolcích uzpůsobení a utváření, větší inteligencí nadaní mohli by se snadno zřítit s vysokých cimbuří svého poznání a pak by Mně nezbylo nic jiného nežli opět jejich druhé zajetí do hmoty ještě pevnější.