Wednesday, June 21, 2006

Je-li však

toto ďábel anebo Satan a Já Sám od věčnosti jsem nejvyšší Láska a moudrost, proč bych Se tedy měl nechat pokoušet Satanem způsobem, nad kterým jen poněkud jasněji myslící člověk okamžitě musí potřásti hlavou? Já bych Si byl mohl i bez jeho rady opatřit chléb a nápoj, abych tím uživil Svou tělesnou schránku jelikož jsem přece tak často poté byl sto, několikrát mnohé tisíce velmi málo chleby nasytit a velmi mnohokrát prázdné spíže chlebem, moukou a ostatním úplně napěchovat a prázdné vinné měchy ve sklepích naplnit.
(viz. Velké evangelium Janovo)
A proč bych Se byl měl nechat pokušitelem nechat postavit na cimbuří chrámu Jeruzalémského? K tomu účelu by stačila i nějaká vysoká skalní stěna, kde bych byl nemohl být viděn a pozorován velmi mnoha lidmi, kteří se vždy nacházeli kolem chrámu. Kdybych byl býval stál skutečně na nějakém vyčnívajícím cimbuří chrámu, pak by se Mne byl jistě někdo otázal,jak jsem se dostal nahoru a co tam činím a pohledávám? A z tohoto místa by mne byl nikdo jen tak snadno nenechal odejít zpět na poušť a z Jeruzaléma by byla o této skutečnosti jistě bývala podána zpráva,jež by se dále ústním podáním šířila.