Wednesday, August 09, 2006

Spoléhejte se vždy na Mne a Já vás tedy také nikdy neopustím, nýbrž budu se vší Svou láskou, moudrostí, mocí a silou zůstávat v Duchu u vás, což bude pro vás ta největší a nejúčinnější pomoc proti jakémukoli nepříteli.
Poté se vypravili moji apoštolové po dvou různými směry a hlásali jméno Mé a že se přiblížilo k lidem království boží. Do území jeruzalémského však nepřišli, zato však do území Sidonu, Tyru, Galileje a jedna dvojice pronikla dokonce do Sýrie. avšak toto jejich vyslání Mnou netrvalo příliš dlouho. Když jsem na svých jednotlivých poutích přišel do Kisu ke Kisjonovi a tam po několika dnech Svého pobytu vystoupil ve společnosti tohoto mého přítele a několika jeho spolubydlitelů v domě- na dosti vysokou horu, dal jsem známým zázračným způsobem pomocí Svých neviditelných sluhů přinést vzduchem všech 12 Svých apoštolů na tuto horu, na níž jsem byl a dal jsem Si od nich leccos vyprávět a hleďte, vyprávěli mně, že všichni všude dobře pochodili a pouze na jednom místě se setkali s posedlým chlapcem,jehož zlí duchové neuposlechli jejich vyzvání.Také si stěžovali na známého vám již Jana v Samaří, který hlásal ze svobodného popudu Mé jméno a Mé učení, které slyšel v Samaří a ve jménu mém konal též zázraky: a Já jsem se jich tázal, zda je pro Mne anebo proti Mně?A oni řekli: pro Tebe a Já pak ho nechám nerušeně působit.
Tento Jan je právě týž, který později hlásal v Damašku Mé slovo a Mé jméno tak velice účinně, že v tomto velkém světovém městě obrátili se ke Mně mnohé tisíce a Pavel, dříve Saul jsoucí ve službách farizeů, shledal nutným odebrat se s rotou do Damašku, aby tam co nejukrutněji pronásledoval křesťany.