Friday, August 11, 2006

Proto jsem pak povolal Já Sám Petra, aby se odebral k římskému veliteli Korneliovi, protože si přeje, aby ho, jakož i celou jeho rodinu pokřtil ve jménu Mém a tím je učinil způsobilými, aby v mém Duchu jakožto v nich působícím, přišli ke Mně. Petr šel a když přišel k domu Korneliovu, stojícímu uprostřed velké zahrady, velice hladověl a prosil mne, abych ho také tělesně posílil pro nastávající úřad a hleďte, poslal jsem Petrovi viditelně anděla z nebe, který mu přinesl pokrmy zabalené v šátku bílém, jejichž požívání bylo Židům zakázáno. Petr spatřiv pokrmy, pravil: Pane, vždyť to jsou samy nečisté, Židům zapovězené pokrmy, jak jich mohu požít? Já však jsem mu pravil: Co jsem očistil Já, to je také čisté pro Židy, proto je jez a jdi pak a vykonej, co je ti uloženo. Poté požil Petr ony nečisté pokrmy a šel pak ke Korneliovi, kde se opět na Mne poněkud rozhněval, protože jsem Já Sám vykonal Křest na Korneliovi a jeho rodině a tak je Petr zastihl všechny mající Ducha Svatého.