Friday, June 30, 2006

Takto je tuto evangelickou věc také přijímat,

jí věřit a chápat.
Kdo ji však přijímá podle hmotného vylíčení, ten bude muset na vysvětlení a pochopení čekat až ve velkém záhrobí: a těch kterým bude čekat, je bez jejich viny mnoho. proto jim to také nebude zazlíváno, nýbrž v jasnějším duševním stavu pochopí již něco lepšího. Neboť jak by se mělo mnohým zcela slepým lidem zazlívat také to, na čemž nemají nejmenší viny? Zde se naskýtají ještě jako samo sebou dvě snadno zodpověditelné otázky.
Prvá otázka: “Pročpak jsem Já jako všemohoucí a vševědoucí Bůh a Pán dopustil, že Mé čisté, apoštolům a dokonce mnohým jiným lidem přinesené slovo, bylo těmito a tak mnohými evangelisty nezřídka způsobem nejvýš si odporujícím zanecháno a proč proti tomu podnikám tak pramálo viditelného?
Tato otázka je právě taková, jako kdyby se Mně někdo tázal, proč jsem nechal růst na půdě této Země samé pšenici, žitu a ječmenu a ušlechtilým ovocným stromům ?
Já myslím, že tato otázka zajisté nepotřebuje podrobnější odpovědi,ježto lidé sami svým bádáním učinili již odedávna zkušenost, že na Zemi není jediného plevele, z něhož by se při správném používání nemohlo připravit něco užitečného a léčivého.Lékárníci a lékaři ví zajisté nejlépe, že z pouhé pšenice, žita a ječmene se nedá vyléčit horečka, zahnat vyrážka a utišit bolení břicha.