Thursday, July 20, 2006

A na cimbuří chrámu

/ také právě jen v duchu/: Máš sloužit jedině Bohu a nepokoušet Ho tak,jako jsi Ho kdysi pokoušela jako člověk na světě a na vrcholku hory, kde duch tohoto zlého krále Mně sliboval všechny říše, nad nimiž měl kdysi vládu, kdybych mu vzdal božskou poctu' načež jsem ho pak od Sebe odstranil. Neboť duch anebo duše tohoto krále zcela podobná duchu aneb duši babylonského krále Nabukadnezara, jenž to, co potvrdil svým jménem, od svého lidu též požadoval pod ztrátou života.Jeho jméno však praví:“Mimo mne, cara není Boha!“ Mně se musíte klanět a jako svého Boha drahocennými obětmi nanejvýš uctívat. “Že jsem dal tomuto Nabukadnezarovi zcela zvláštní consilium abeundi, to najdete a dočtete se v Písmu. Takový člověk aneb duch nezasluhuje také nic lepšího nežli ono : “Odstup ode Mne Satane, v této podobě mně již nikdy na oči nechoď!“ Tato krátká poznámka může vám ještě posloužit jako opravné vysvětlení k Mému čtyřicetidennímu a nočnímu postění na poušti a k onomu ďábelskému pokoušení' a nyní se můžete objevit s jiným evangelickým rozporem. Já jej opravím.