Monday, July 17, 2006

K pokoušení ďáblem na poušti,

na cimbuří chrámu a na vrcholku vysoké hory, v evangeliu se vyskytujícím, nechť poslouží ještě následující, k úplnému poznání této pro veškerý svět mystické záležitosti, která se však nemá brát a chápat v přirozeném, nýbrž pouze v duchovním smyslu.(dáno po některých pochybnostech).
V oné době 40 denní přípravy na Můj učitelský úřad jsem dopustil, aby ten či onen den se ke Mně přiblížili všelijaké dobré a také špatné duše zemřelých lidí a přednesly své prosby. Ke konci této audience duchů přišla ke mně též jedna duše z pravěku,byla kdysi velmi zlým a zlomyslným vládcem a pronesla ke Mě známá v evangeliu zaznamenaná slova a vytkla si právě v duchu ony tři věci.Proto jsem pravil této ještě velmi ubohé duši, která kdysi také jako člověk kráčela po Zemi a jednala jako člověk:Ne samým chlebem živ je člověk, nýbrž také každým slovem,které vychází z úst Božích.