Sunday, September 24, 2006

Viď můj milý sluho, že tě onen na jedno ucho hluchý medvěd ve tvém snu přivedl již na jeden velkolepý evangelický rozhovor, na který jsi nepřišel od svého dětství, vzdor častému pročítání Nového zákona. Já Sám bych tě byl na to příště již upozornil, ale lépe je pro tebe a také pro mnohé jiné, aby tato věc přišla již nyní na denní světlo, aby každý poznal a uznal, že já jsem přišel nyní v Duchu opět obzvláště postřehovatelný na tuto Zemi, abych najal a přijal poslední dělníky na Svou vinici a těmito dělníky jsou právě ti světsky chytří a světsky moudří filosofové, kteří zrovna v této době zcela vážně usilují o to, aby Mne, jak nyní trvám mezi tak zvanými křesťanskými sektami, zcela vymýtili a zahladili i s oněmi evangelisty, kteří se teprve po dvou až 300 letech po Mě stali machinacemi pohanskými a židovskými tím, čím jsou ještě nyní.