Thursday, February 22, 2007

Zdechlina

je však nejvěrnějším zrcadlem světa a ukazuje světu jeho pravou podobu, a svět ji nenávidí, protože je zrcadlem jeho zlých skutků, ale orlové nenávidí jasný lesk nezetleliny, neboť vědí, že zetlelinu zdechliny se přijímá a hubí jejich vlastní zetlelina.
Jako však jsem Já zdechlinou světu, tak bude svět jednou na onom světě zdechlinou přede Mnou a přede všemi Mými anděly na věky.
Věru, chcete-li žít pak musíte Mnou býti zamořeni, a svět musí před vámi prchat pro mor Mého jména, a před vaším dechem učinit nástrahu, budete-li však toto pozorovat, pak jásejte, neboť tehdy jste jistě již nakaženi morem věčného života. Jinak by vám svět činil, co činí mor světu, kdybyste byli jako on ze světa,jelikož však již nepatříte světu, nýbrž patříte vesměs Mé lásce,proto platíte také u světa vždy méně, věru jako kdyby svět tušil, co se ve vás skrze mne skrytě děje prchal by před vámi ještě více nežli před vlastním morem.
Proto však svět nemůže vás nenávidět, neboť neví, co je ve vás Mne však nadmíru nenávidí, neboť ví, co je ve Mně, totiž nesmlouvavé zrcadlo, které mu ukazuje neustále jeho ohavnosti.
Nuže hleď, co je to, co vše dnes Já přináším vázaného ? Nenáviděnou zapáchající zdechlinu, a zvu tě, abys pojedl ze zdechliny s orly, ano, aby ses ty sám stal zdechlinou, ano zamořiti tě chci pro svět a před světem, avšak nic si z toho nedělej,hleď, vždyť Já Sám jsem světu největším a nejnenáviděnějším morem, neboj se Mého moru, neboť je to věčný život sám. Blaze tobě, že jsi byl nakažen Mým morem, neboť v něm budeš žíti život Mé lásky na věky, neboť Já jsem ta zdechlina života a tímto morem je Má láska na věky. Amen !
To ti říká Ten, Kterého veškerý svět nenávidí jelikož svědčí proti němu na věky. Amen. Amen. Amen!