Monday, February 19, 2007

JEŠTĚ NĚKOLIK DALŠÍCH VYSVĚTLIVEK TEXTÛ PÍSMA.

Jan 7.7.“Vás nemůže svět nenávidět, Mne však nenávidí; neboť Já svědectví vydávám o něm, že skutky jeho jsou zlé!“
Poslyš, které mám rád: V tomto verši slov Mého miláčka Jana spočívá velká pravda, že všichni kdož nejsou z tohoto světa, nejsou u něho v přízni, protože skrze Mne a ve Mně nemají zalíbení na jeho zbytečně zlých skutcích. Vás sice nebude svět nenávidět jako Mně,kterýž jsem vždy svědčil proti jeho skutkům, ale jásejte, jestliže svět vámi opovrhuje, neboť je-li někdo opovrhován kvůli Mně, může přece být úplně ujištěn že Já nejsem daleko od něho.
Hle, svět se tu podobána hledání psům, lanýžům a orlům, psi lanýžáci větří ukrytý život, orel pak zdechlinu na míle daleko, psi lanýžáci nehledají sice rostlinu, nýbrž jen pečeni a proto vyhrabávají zemi a hledají horlivě rostlinu, aby jim neušla anebo se neztratila již častěji požívaná pečeně, jestliže však není lanýžů a scházela již delší dobu pečeně pak jsou tito psi sotva způsobilí na hledání lanýžů, které se jim stávají jen předmětem opovržení.