Monday, February 19, 2007

Matouš 11.19.

“ Moudrost se uznává od moudrých.“
Tak je to věrné a pravdivé, ale proto ať se tito moudří nestarají, nebudou-li světem chápáni; neboť jiné jsou cesty noci a opět jiné cesty dne. Kdo kráčí za dnem ví, kam jde ale hosté noci pobíhají vesměs jako šílení, a nikdo neví, proč a kam? Proto ať se den nestará o úsudek noci, nýbrž den uznává den. Také tomu zcela dobře rozumějte!
Marek.4.25., Matouš.13.12.: “Kdo má tomu bude dáno, aby měl hojnosti.“To se zdá být skoro jako nespravedlností,ale není tomu tak. Neboť to značí jen tolik, jako: Vycvičil-li někdo svou sílu, a může pak nositi břemena větší, nezeslabí se tím, nýbrž bude stále silnější. Kdo však nechtěl svou sílu nikdy cvičit, ztratí také brzy tuto sílu, jakmile ji použije k nošení, sebenepatrnějšího břemene a velmi brzy klesne do úplné smrti, proto také cvičte stále všechny síly ducha, a jednou tu bude státi duch v hojnosti věčné životní síly a bude sto nosit na bedrech zcela dobře ta největší břemena Mé lásky, milosti a slitování.Tak bude tomu, kdo má, dáno v hojnosti, kdo však nemá ten také ještě ztratí to,co měl ze svého základu.Rozumějte tomu ! Ano tomu musíte dobře rozumět !
Lukáš 9.49,50.: “ Jan Mně řekl: Mistře, viděli jsme kohosi i zakazovali jsme mu to, protože nechodí s námi. Ježíš však řekl: Nezakazujte mu to, neboť není nikoho, kdo činí skutek ve jménu Mém a může v brzku špatně o Mně mluvit.“
Tento text budiž vždy ochranou proti útokům světa ! Neboť kdo není proti Mně, je pro Mne, tomu snad rozumíš? Jen jednoho je zapotřebí, a to je jedno je Má sůl a Můj pokoj ve vás ! Pochopte to všichni dobře. Amen !
To říkám Já, Ježíš, vždy věrný a pravdivý. Amen, Amen, Amen !
Kéž by si tohoto slova evangelia dobře povšimli též všichni naši odpůrci !