Monday, November 20, 2006

Ze všeho toho

však vyplývá, že jako jsem vedl ony tři na horu, tak mohu obdobně vésti každého člověka, který se své trojí podstatě zachovává Můj předepsaný řád. na horu pravého a živého poznání Boha, kde pak také v pocitu své celé bytosti zvolá: “Pane ! Zde je dobře být, zde mě nech učinit věčný příbytek, skládající se ze tří stánků lásky, moudrosti a moci z obou.
Avšak na tomto poznání se nemůže ještě zůstat, dokud se ony tři stánky a Já, Mojžíš a Eliáš v člověku úplně nesjednotí, anebo, pokud láska, moudrost a moc nejsou o sobě přijaty jako v jednom a ne ve třech stáncích: proto však zaznívá také ihned z oblaku, kterýž je obrazem nejvyššího nebeského poznání:“Tento jediný je Můj milovaný Syn, toho jediného musíte poslouchat!“což značí tolik jako: Jako tento je jediný můj Bůh, nikoli ve třech, nýbrž jedině v něm musíte přebývat chcete-li míti život věčný! Poté anebo teprve po tomto mocném prostoupené Boží síly se probouzejí oni Tři a v úplnosti jasu nevidí nyní již ani Mojžíše ani Eliáše a také již neslyší žádného jiného hlasu, nežli jedině Mně a Mé slovo!“