Sunday, May 07, 2006

Budete-li poznávat, že tomu již tak není, pak je také čas, abyste se k takovým shůry již neinspirovaným vrchnostem obrátili co nejcitelněji zády, neboť kdyby tomu tak nebylo,musil bych vám zcela vážně říci: Buďte všem ďáblům poddáni a jich poslušní! To však nebudete zajisté ode Mne očekávat protože JÁ jsem přece výslovně řekl, abyste vše zkoušeli a podrželi jen to dobré a pravdivé.
Vůbec však u tohoto textu, který, jak jsem již ukázal je špatně přeložen, je poznamenat, že místo dobra či zla, má být mírná či přísná, a víte-li nyní to, pak zajisté uznáte, že jsem neřekl, že máte také ďábly poslouchat.
Všimnete-li si toho dobře, pak zajisté uznáte, že takový hrubý nesmysl nevyšel a nikdy nevyjde z Mých úst !
Najde-li si někdo z vás ještě něco někde v Písmu, co není v souladu s čistým rozumem, ať přijde s tímto textem a bude mu o něm podáno vysvětlení. Amen.