Wednesday, April 19, 2006

Já však zůstávám Pánem

a měním Zemi podle Svého zalíbení a podle Své moudrosti, neboť tací velemoudří rozumáři,kteří slyší dokonce i trávu růst a mezi nimiž byli také již někteří, kteří slyšeli chrápat rostliny při jejich oddychování, ať si jen vyklizují údolí řeky až na dno a naleznou tu mnoho potravy pro svůj rozum ! Avšak jistě toho nenechají a spokojí se raději s olizováním vlhkých kamenných stěn, neboť přece k těmto vele učencům může každý člověk zvolat: Přátelé! Jen až sem, kde visí několik rosných kapek, to přivedete svým jazykem, ale se zázračnou holí v ruce nevyloudíte jako prorok Mojžíš z nitra tvrdé skály asi žádný pramen, z jehož hojnosti by mohly miliony lidí a zvířat uhasit palčivou žízeň.
Zázračnou holí Mojžíšovou však zůstávám ještě vždy Já a nikdy marnivý, slávychtivý a sobecký rozum nějakého na vysokých univerzitách graduovaného doktora veškerých světských moudrostí.
Toto uklidnění všech těch, kteří ve Mně věří, mne nadevšecko milují a své bližní jako sebe samé.
To pravím opět JÁ, jako váš Otec, Pán a Mistr. Amen.