Tuesday, April 25, 2006

1.

e v tom také spočívá jediné kriterium /měřítko při posuzování/ pravdivosti Mé nauky, to máte nyní sami více než makavě v několika ještě žijících příkladech před sebou, neboť proto jsem přece také řekl Svým apoštolům když sami náležitě nechápali, za koho Mě vlastně mají považovat:“Uvěříte-li ve Mně a budete jednat podle Mé nauky pak teprve úplně v sobě poznáte, že slova, která jsem k vám mluvil nejsou slova člověka, nýbrž slova Boha.“
A opět jsem pravil kdysi Svým apoštolům. “Nejen vy, nýbrž budoucně každý člověk, který opravdu chce ke Mně přijíti, musí být vyučován Bohem. Neboť koho Otec čili věčná Láska ve Mně -nevychovává, ten ke Mně nepřijde, anebo jinými, vám pochopitelnějšími slovy řečeno: Koho nepřitahuje k pravdě a světlu pravá čistá láska a kdo zcela ve své lenosti a ospalosti pohodlně setrvává a ve světě se vrhá do náruče co možno všem radovánkám a rozptýlením, dospěje někdy ke světlu pravdy?