U Matouše přicházejí z nebe a ze známé příčiny v jednotném čísle, odvalují kámen z hrobu a anděl a ženy vcházejí do hrobu. U Marka je sice hrob při příchodu žen ještě uzavřen, ale ihned zpozorují, že se kámen odvaluje, načež ony pak vstoupí do hrobu. U Lukáše vstoupí napřed do hrobu, jenž jest již otevřen, pak teprve přicházejí andělé a podávají ženám zprávu. U Jana nahlédne jediná Magdalena do hrobu a obdrží od andělů na různých místech sedících potěšující zprávu a to se stává teprve poté když od ní přivedený Petr a náš evangelista Jan opustili hrob.
Zdánlivá různost výpovědí pochází předně jako všechny dřívější věci, zejména z toho, ž e je to podle Mé vůle a v důsledku svatého a nebeského řádu, v němž následují oni čtyři evangelisté za sebou od vnější víry až k nejvnitřnějšímu zrození ducha.
Zdánlivá různost výpovědí pochází předně jako všechny dřívější věci, zejména z toho, ž e je to podle Mé vůle a v důsledku svatého a nebeského řádu, v němž následují oni čtyři evangelisté za sebou od vnější víry až k nejvnitřnějšímu zrození ducha.
<< Home