Tuesday, October 31, 2006

A Já, Pán, který jsem toto kdysi k vám mluvil již ústy Janovými, navštívím Zemi na všech místech všelikými soudy a nehodami, jako mocnými válkami, velkou drahotou a hladem,všelikým morem mezi lidmi a zvířaty, velkým zemětřesením a jinými zemskými bouřemi, velkými záplavami a také různými ohni(viz.50 znovu- příchodu Páně č.21.) ale Své přátele ve veliké lásce zachovám a nedostatku v ničem trpět nebudou.
Kdo se však bude jakkoli a kdekoli snažit nyní v tomto mém druhém příchodu (čisté pravdy) pronásledovat,toho již dovedu ze Země zahladit.
Ostatní rozpory v oněch čtyřech evangeliích vám známým, zmizí samy sebou v díle Janově a Já, jak bylo řečeno, připojím nakonec ještě zvláštní dodatek, kterým bude vše nesprávné zcela důkladně poznáno
A tak se tedy zatím spokojte s tím, co jsem vám dal a pracujte pilně v živém studiu Jana,neboť v něm dospějete ještě k nadbytku světla.
Má-li však někdo ještě něco,co by rád věděl,ať se táže a Já budu ochoten dát mu o tom stručné a jasné vysvětlení !