Friday, October 07, 2005

Honza

Mé jméno je Honza Somoš, je mi dvacet let a bydlím v Mostě. (To je takové ošklivé město na severu Čech). No, ošklivé!!!??? Máme zde více zeleně než ve většině měst České republiky, ale navíc tu máme ještě Chemičku a doly. (Kdyby někdo nevěděl jak vypadá měsíční krajina, tak ať se klidně přijede podívat, je to opravdu zážitek).
Jo jinak, kdybyste se někdo chtěl zdálky podívat na Most, tak najeďte na www.mumost.cz . Na to, že na nich dělá můj kamarád (doufám, že mě za to nezmlátí, když ho nazývám svým kamarádem), to nevypadá až tak špatně.
No a už jsme zase u mě. Vystudoval jsem Obchodní akademii v Mostě (Podle mě, je to nejlepší škola v našem regionu, akorát nemá uplatnění) a v současné době se rekvalifikuju (fuj, to je ošklivé slovo, jazykolam) ve firmě SOFTEX NCP s.r.o. jakožto Webmaster, ale nějak se na to necítím :o) A co plánuju do budoucna? No tak především bych se chtěl dostat na vysokou školu a nadále se věnovat mému koníčku, to jest TANCOVÁNÍ, problém je, že pokud se na školu nedostanu, tak se mě ujmou zelené mozky a bude po špásování.