Thursday, October 06, 2005

Opět

Opět se hlásím, se svými silně ujetými zážitky...
...Dneska je středa večer... svátek, zítra se jde do školičky a přesto se cítím štastná... Asi to bude tím, že jsem téměř celý dnešek strávila s Mikem. Nejkrásnější vážně bylo probudit se vedle něj. Achjo, na ten pocit vážně ještě hooodně dlouho nezapomenu, kdo jste to zažili, pochopíte a kdo ne, tak si bude klepat na čelo. Jako ovšem téměř vždy, když jsem poblíž;-)
Ale zpátky.... včera totiž bylo u mého spolužáka promítání pár filmíků a byla sjem pozvaná a prý jsem si měla vzít i svou polovičku...;-) No... taakže jsme koukali na filmíky, bavili se a tak. no prostě paráda;-) Pak jsme šli spinkat a další krásný pocit, usínat vedle Michala;-)
ítra ho uvidím zase..... Až zítra a potom až v pondělí, doufám.... Protože jestli, bude mě mít na svědomí. Protože asi zešílím, protože jsem strašnej cvok, ale do něj;-)
A ž tu navíc kecám nesmysly, takže všem přeji příjemný večer a neděste se, ono bude ještě hůř:-D