Saturday, January 06, 2007

Nyní však pravím vám: “Dejte si i vy Mnou nohy omýt a neb dejte Mnou vychovat, abyste přijali místo u mého stolu a pravé lásky, a nestarejte se o Magdalénu, nýbrž věřte, že já to jsem, jenž nyní přicházím v tichosti k vám a vložte své srdce do Mého otevřeného boku, aby tu bylo posíleno k věčnému životu,neboť vám neříkám: „Noli me tangere“ /nedotýkej se Mne /, nýbrž to, co bylo řečeno Tomášovi, jelikož vy všichni jste více méně téměř samí Tomášové,abyste se také vy,jako kdysi on, mohli státi živými, avšak dobře si zapamatujte: jen Já a nikoliv Magdalena má život, proto ještě nepostačí zpráva Magdaleny, nýbrž teprve až přijdu úplně do vašeho srdce Já, splní se proroctví na vás, že vstoupím k svému Otci a k vašemu Otci a k Svému a k vašemu Bohu, a vy ke Mně a se Mnou. Amen
Toto pravím Já, z mrtvých-vstání a věčný život. AMEN, AMEN, AMEN.