Tuesday, January 16, 2007

Hleďte, proto se tedy také stalo, že byla první, která se na Mne dotazovala v přítomnosti ostatních kteří činili totéž spíše ze zbožného smutku nežli tak nezdolné lásky.
Když Mne, Svého ztraceného milence spatřila pojednou před sebou stát bylo její srdce náhle zproštěné ze všech pout a ona vzkřikla a v propuknutí své vášnivé lásky chtěla se na Mne ihned vrhnout. Nyní však považ, co Já jsem pak ti bude Noli Me tangere z včerejška jasné, uvaž však také její milnou lásku a pak ti bude jasné obejmutí mých nohou, a považ ještě tomu, že Můj mazlíček Jan, Mně psal z duše, a Matouš však z Mých nohou a pak ti bude toto vše ještě jasnější a pozdější velké pokání Magdaleny po Mém nanebevstoupení, pochopitelně, neboť teprve tím zvěděla, kdo vlastně byl za jejím domnělým milencem, ježto Mne pak teprve svým velkým pokáním, v duchu pokory a tím ve vší pravdě začala milovat.
Pravím však tobě: Kdo Mně nebude milovat jako Magdalena, ten Mne v budoucnu nenalezne a nevejde životu na Mých nohou a ve stálém rozporu svého světského života, nenalezne nikdy rozluštění Pohleď sem Mé Království je největší, nejsvětější jas a nic nečistého nemůže do něho přijít, proto mysli jen na onen fíkový strom bez ovoce v zahradě a na sluhu dvou nepřátel a rozřeš rozpor v sobě,starej se podle mého pravidla o těch několik a do času rozlišení svého rozporu a starostmi o ostatní přenechej Mně, tak tě pohnojím a obřežu, abys nepropadl sekyře a abys budoucně již nikdy nezapomněl pro svět kdo jsem Já tvůj Bůh,tvůj Otec, tvůj Rádce v každé době !
Hle dnes mluvím, zítra jednám a pozítří bych chtěl přijít, kdo nebude doma, půjdu mimo jeho příbytek.
To praví Ten, jenž Si vždy nechává obejmout Své nohy. Amen, Amen, Amen.!