Saturday, March 18, 2006

Ale když jsem ho probudil ze smrti

a on znovu zcela oživen Mne opět poznal, tu pak ovšem zmizely všechny pochybnosti o Mé mesiášské hodnosti a k největší zlobě zákoníků a farizeů velebil ve Mně přímo Boha! Proto byl, zejména po Mém - pro velekněze nadmíru pohoršlivém zmrtvýchvstání, právě veleknězi, farizeji a zákoníky tak pronásledován, že za několik let poté prodal všechny své statky Římanům a odstěhoval se pak s oběma svými sestrami do Egypta, kde vedl zcela Mně zasvěcený život, učinil mnohé Egypťany pravými křesťany a v nejhořejším zadním Egyptě založil obec, která trvá ještě dodnes.
Lazar však byl již za všech dob (tedy také dříve) velice dobročinným a pořádal malé hostiny spíše pro chudé nežli pro bohaté, ačkoliv ani oni nebyli vyloučeni. Při tom žil cudně a stále ve svobodném stavu, rovněž obě jeho sestry, ačkoliv byly velmi krásné a nadmíru bohaté. Maria, nežli Mne poznala, užívala sice
o něco více světa nežli Marta, ale když mne poznala , uhasla v ní ihned touha po světě a rozkoši a vedle Mne nebylo již v jejím srdci pro jiného místo.
Chceš-li vidět Lazara nyní zcela v jeho osobnosti před sebou,představ si svého zmíněného bratra s temným vousem ve starožidovském oděvu a můžeš si skutečně dát vymalovat dokonalý obraz.Více k osobnosti tohoto velevýznamného bratra ti říci nemohu, protože ses tázal jen na jeho osobnost,což ti však
také postačí a může to být k tvému užitku! Amen.